Mum & sons

Mum & sons

Thursday, April 3, 2014

salam.... nak tahu aku biz ape...tapi aku bukanlah tokeh sebenar ye..aku cuma tolong uruskan je...so jobtitle aku pengurus la...:) ...aku sambung biz nie dari bapa mertua. Memproses, Membuat, Mengedar & Menjual Air berperisa karbonat. Air nie aku proses sendiri tau...so mmgla halal toyiba..mggunakan air tapis berkualiti tinggi & yg penting TAK MANIS & KURANG GAS...Air Berperisa karbonat aku nie tak sama dengan air gas2 yg ada jual kat kedai2 tu...kalau nak tahu meh datang kedai aku rasa...kalau sedap boleh beli..:) :) free je aku bagi rasa...sedekah...:) nak tahu harga meh pm aku 017-3120550..whatsup pon boleh...Fb taip je FNZ BEST ENTERPRISE...jangan tengok je LIKE tau...:)Yg specialnya air aku nie aku jual boleh isi semula...mat saleh kata REFILL...:) Murah & berbaloi seliter RM 1.20 je...sesuai utk berniaga kecil-kecilan...da tak payah minta kurang harga..mmg da murah tu...mmg xde yg lagi murah selain air buatan aku sendiri nie...nak isi bawalah botol2 sendiri ye...pastikan botol tu bersih ye...botol mineral je tak boleh....so pas guna botol mineral tu da boleh terus buang ye...:)aku tak nak cite panjang2 kat sini..moh kite ke Facebook LIKE FNZ BEST ENTERPRISE
saiz 1.25liter / 340 ml
5 liter = murah & berbaloi2
10 liter = boleh minum seramai 50 org...jimat & murah sesuai utk kenduri kahwin & sebarang majlis...tak payah bancuh dah...terus masuk air batu & minum...
ni kedai aku...moh datang rasa..No. 11A, Jalan Teruna 1, Taman Bukit Rambai, 75250 Melaka. Telefon Kedai : 06 - 3514385

No comments:

Post a Comment

About this blog